Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

COP – Centrum outdoorových programů

Klient
COP, Centrum outdoorových programů
Realizace
10/2020 - 01/2021
Služby

Branding a vizuální identita

Společnost Centrum outdoorových programů (zkráceně COP) během 25 let existence realizovala stovky programů a prázdninových táborů pro žáky základních a středních škol i prázdninových i vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky. V pestré nabídce zážitkových aktivit si na své přijdou firemní kolektivy stejně jako zájemci z řad veřejnosti.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Redesign loga

Dlouhá léta COP reprezentovala značka s ústřední postavičkou v radostném výskoku. V pravém slova smyslu však nikdy neexistoval brand book anebo logomanuál. Na lámání chleba došlo v momentu, kdy byla z administrativních a organizačních důvodů založena dceřiná společnost s. r. o. s koncesí cestovní kanceláře.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Hravý vizuál plný barev

Veškeré aktivity a zážitkové programy se odehrávají v přírodě. Základní elementy, tedy slunce – voda – kopce ve zjednodušené podobě tvoří také základní prvky redesignované postavičky v logu.

Základní barvou je zelená na okrovém podkladu. V tomto provedení jsou zpracovány merkantilní tiskoviny společnosti.

Nejpočetnější skupinou účastníků akcí jsou však děti a koneckonců početný tým instruktorů COPu tvoří mladí lidé. Proč se tedy vzdát barev a hravé kreativity? Spolu s paletou doplňkových grafických elementů máme k dispozici prakticky neomezené množství variant vizuálů, které najdou uplatnění na autech, vlajkách, oděvech a v řadě dalších aplikací.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

OUTDOOR & TRAVEL

Rok 2020 byl pro subjekty v cestovním ruchu katastrofou. Trh opustily desítky cestovních kanceláří. Jednou z mála, které nově žádaly o koncesní listinu byla COP TRAVEL.

Po řadě pracovních porad padlo zásadní rozhodnutí navrhnout koncept jednotného vizuálního stylu tak, abychom s novou firmou maximálně využili synergických efektů nabídky aktivit v tuzemsku a zážitkových programů v zahraničí. Základní barevnost loga doplnila modrá varianta určená právě pro merkantilní tiskoviny a web cestovní kanceláře.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Klíčové vizuály 

Vizí Centra outdoorových programů je poskytovat svým klientům netradiční a ojedinělé zážitky v rámci pečlivě připravených programů v několika rekreačních areálech na Vysočině a prověřených lokalitách ve Slovinsku.

Hlavní přidanou hodnotou je důraz na velice osobní přístup k účastníkům, což ve výsledku přináší efekt celkově nezapomenutelného zážitku bez ohledu na to, jaké aktivity tvořily vlastní program.
Jednoduchý slogan ve spojení s emotivními fotografiemi tvoří sadu klíčových vizuálů pro segment Outdoor i Travel.

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP
Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Webové stránky

Poptávka webu pro novou cestovní kancelář odstartovala celý proces redesignu vizuální identity Centra outdoorových programů.

I když jsme se postupně dopracovali k výsledné podobě loga a dalších grafických prvků, byl to jen první milník na cestě k návrhu UX/UI designu dvou navzájem se doplňujících webů. Tento projekt si zaslouží vlastní článek po jejich spuštění.

Tudy na web zazitkove-zajezdy.cz

Webové stránky COP.CZ

Dvojče webu Zážitkových zájezdů využívá řadu designových prvků navržených pro cestovní kancelář. To však neznamená, že jsme hned přišli na to, v čem je očekávání zákazníků Centra outdoorových programů diametrálně odlišné od potenciálních klientů vybírajících dovolenou. I tento web byl proto v řadě ohledů výzvou a překlopení mnoho let fungujících stránek do zcela odlišné struktury bolelo.

Na okraj stačí zmínit, že programy a outdoorové zážitky určené třem zcela odlišným cílovým skupinám (školy, firmy, veřejnost) sice tvoří velmi podobné prvky, ale ke každé z těchto skupin je třeba hovořit jiným jazykem. Samozřejmě se nesmí vytratit celkový tón osobité komunikace, protože lidé kolem COPu tvoří zajímavou komunitu, a to jak na straně týmu instruktorů, tak mezi dlouhodobými účastníky akcí.

Prohlédněte si web

Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

Další projekty

Případová studie
Vydejme se společně na cestu za pohádkovými hrady, pískovcovými skalními městy, malebnými vyhlídkami, kde čas plyne pomalu jako voda v...
Případová studie
Jestli se vám zdá název konference cestovního ruchu trošku dlouhý, tak to se shodujeme. S devátým ročníkem organizátorům narostla křídla a...
Případová studie
Od doby, co je v České republice opět možné svobodně podnikat, se rodinná firma Účetnictví Hubáček stará o účetnictví podnikatelů a firem...
Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Pojďme vytvořit něco skvělého společně

Máte nápad a nevíte, jak jej zrelizovat? Zavolejte, napište a přijdeme na to, jak vám můžeme být užiteční.

Michael Pokorný