analytika , výzkum, kreativa

UX design

Když chcete výkonný a funkční web, který i skvěle vypadá.

Pomáháme klientům vyvíjet a optimalizovat weby, e-shopy i aplikace. Z dobrého děláme ještě lepší. Podíváme se váš produkt, službu a webové stránky očima vašich zákazníků.

Pochopíte, jak váš web používají a lepé porozumíte jejich potřebám, obavám i způsobu jejich rozhodování. Společně přijdeme na to, jak jim efektivněji přinášet co hledají a vy chcete, aby nalezli.

Koncepto, marketing a design, UX design

Pracujeme na základě dat, výzkumů a analýz. Zjistíme, kde přicházíte o zákazníky (a tím i o peníze) a najdeme cestu jak váš web vylepšit. Způsob, jak porozumět problému, je plně pochopit princip vašeho byznysu a uvažování vašich zákazníků. Zákazník a jeho potřeby jsou totiž na prvním místě.

Kdy oceníte UX přístup?

  • Když chcete získat výhody oproti konkurenci.
  • Když chcete vědět, zda vaši zákazníci opravdu umí váš web používat.
  • Když si nejste jistí, zda zákazníci nacházejí to co hledají.
  • Když potřebujete zvýšit konverzní poměr vašeho eshopu.
  • Když potřebujete odhalit problematická místa nákupního procesu.
  • Když chcete porozumět potřebám vašich zákazníků a jim podřídit vývoj webu.
  • Když si potřebujete ověřit hypotézu ještě před tím, než se pustíte do nákladné implementace.

S čím vám můžeme pomoci

UX audit stávajícího řešení

Když chcete nalézt nevyužité příležitosti a slabá místa vašeho webu.

Zadání webu

Když chcete, aby nový web či jeho redesign opravdu splnil vaše očekávání.

Uživatelské testování

Když chcete zjistit, jak váš web používájí skuteční lidé, jaké řeší problémy a porozumnět jejich potřebám.

UX přístup k řízení návrhového procesu

UX přístup návrhu webu se na prvním místě řídí potřebami uživatele a jeho interakcí s webovým rozhraním. Pro řízení návrhového procesu využíváme efektivní metodiku “dvojitého diamantu - Double Diamond” skládající se ze dvou fází:

Analytická část: rešerše a definice

Zbytečně se této fázi projektu neříká stragické plánování. Je to pravděpodobně nejdůležitější etapa, protože dimenzujeme a směrujeme celý projekt. Tvoříme zadání. Vtáheneme vás do hry hloubkovými rozhovory a workshopy.

Výstupem bude definice konverzních cílů, cílových skupin, požadovaných funkcionalit, návrh struktury webu a typových šablon na základ hypotéz. V této chvíli můžeme také teprve stanovit konečný rozpočet projektu a jeho harmonogram realizace.

Realizační část: Ideace a design

Vytváříme UX strategii, která povede k plnění konverzních cílů a scénářů. Ve formě wireframů se začíná zhmotňovat výsledná podoba webu. Vzniká prototyp, na kterém můžeme návrh začít testovat. Výstupem je technická dokumentace pro vývojáře webu.

V této části projektu obvykle vzniká i návrh vizuálního stylu webu - celkový vzhled, barvy, typografie, elementy, navigační prvky apod.

Navrhujeme výkonné a moderní webové stránky

U nás si zakládáme na tom, že dobrý web splňuje nároky uživatelů, kteří jej navštěvují stejně jako plní potřeby editorů starajících se o jeho obsah. Navíc musí být viditelný pro vyhledávače a rychlý pro spolehlivou interakci. Přístupnost, SEO a výkon tedy nejsou jen bonusem k originálnímu designu, ale naprostou nutností!

Více o tom, co přináší naše webová řešení

Koncepto, reklamní agentura a grafické studio, Michael Pokorný
Co může KONCEPTO udělat pro vás?

Ať už máte konkrétní plán nebo teprve hledáte řešení vašeho problému, kontaktujte nás.

Michael Pokorný