V-Tour
Outdoorová cestovní kancelář V-tour patří k nejstarším touroperátorům pro aktivní dovolenou v České republice. Sportovní a outdoorovou dovolenou nabízí již od roku 1991!
Michael Pokorný se aktivně podílí na obchodním a marketingovém konceptu CK V-tour od roku 2010, a tak bylo logickým krokem rozhodnutí svěřit grafické práce našim designérům.
Spolupracujeme také jako supervize nad PPC kampaněmi, e-mailingem a dalšími marketingovými kanály.

Redesign grafického stylu tiskovin
Cestovní kancelář spustila v první polovině roku 2016 nové webové stránky.
Naším úkolem bylo přenést daný základ grafického stylu také do propagačních tiskovin a tento jednotný vizuál aplikovat i do všech dalších grafických výstupů. Největší výzvou byl grafický návrh celoročního katalogu zájezdů.
Katalog má nestandardní, avšak velmi příjemný formát 165 x 236 mm, rozsah 72 stran. Protože program zájezdů se obvykle odehrává v horách, v otevřené krajině, doporučili jsme klientovi opustit v oboru obvyklý styl prezentace, kdy text na neutrálním pozadí doplňuje galerie maloformátových fotografií.
V navrženém designu každý zájezd reprezentuje jedna velká fotografie tvořící rámec celého sdělení. Skvěle tak vynikne atmosféra outdoorové akce.
Layout dvoustran následně určuje počet zájezdů (dva, čtyři anebo osm). Celkové orientaci čtenáře napomáhá srozumitelná barevná navigace - rozlišení kapitol - použitá jak v úvodním obsahu katalogu, tak v samotných detailech zájezdů.





S orientací v katalogu pomáhá barevné schéma a ikonografie.



V letošním roce jsme katalog společně s CK V-tour aktualizovali.

Vizuální styl vycházející z designu katalogu se projevuje v inzerci, na letáčcích i dalších tiskovinách.

Zvláštní péči cestovní kancelář věnuje školám.
Speciální programy zájezdů určených pro základní a střední školy prezentuje brožura o formátu shodném s celoročním katalogem zájezdů. Brožuru jsme v letošním roce rozšířili z 12ti stran na rovných 56.



Pro lepší představu o průběhu zájezdu jsme do brožury zapracovali i mapy destinací.

