Unijazz - hudební festival Boskovice 2017
Na prvních ročnících festivalu jsem pomáhal jako brigádník, na některých jsem měl příležitost účinkovat, spoustu ročníků jsme si s kolegy užívali coby vášniví posluchači a tanečníci. Vždycky jsme se dobře bavili a pařili až do rána.
Nyní je nám velkým potěšením podílet se na vizuální podobě propagace pro hudební festival Boskovice 2017. Je to zábavná práce s dobrými lidmi. Děkujeme Unijazzu za zakázku, ke které máme osobní vztah a za to, že festival už čtvrt století pořádá a zodpovědně zde všem slibujeme, že budeme zase pařit až do rána.


Logo festivalu
Logo festivalu se vytváří nové téměř pro každý ročník.
Jediným společným jmenovatelem je název rozdělený pod sebou do tří řádků a ruční zpracování motivu bez použití fotek.
Více než obvykle je třeba dávat pozor na praktickou použitelnost loga v různorodých aplikacích.




Tisková reklama festivalu
Do tisku jsme připravili většinu, ze všech ve vesmíru známých rozměrů inzerce, a to s neustále se proměňujícím obsahem tak, jak přibývali interpreti a partneři akce.









Grafika festivalového webu
Návrh vizuální podoboy webového portálu, včetně optimalizace jeho struktury.
Řešili jsme jednoduchou univerzální použitelnost i pro další ročníky, které budou mít odlišný vizuální styl.
Programing webu již byl v režiji kamarádů z Unijazzu.




