Prohlédněte si
případové studie

Festival GO Kamera 2018 pořádá CK Livingstone - Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Jak uvádí ředitel festivalu Ruda Švaříček, určitě jsme prožili nejsilnější ročník GO Kamery našlapaný emocemi. Zvláště ve finále festivalu v pozdních nočních hodinách prodloužené neděle dopadaly na hlavy organizátorů úžasná slova díků. Nejen diváci považují právě tento festival za dosud NEJLEPŠÍ. AFRIKA bodovala na všech frontách…

Michael Pokorný se staral o produkci a propagaci festivalu již po páté, celý tým agentury byl opět vtažen do dění při zpracování vizuálu a jeho následných aplikacích od plakátů po on-line reklamu.

Katalog pro CK Livingstone I Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Na českém trhu zaujímá CK Livingstone v nabídce mimoevropských destinací přední postavení. Filozofie firmy se naprosto vymyká standardním cestovním kancelářím, marketingová strategie je zcela originální. Mimo atraktivních zájezdů podpoře značky slouží i velkolepé výstavní projekty, cestovatelské festivaly a celá řada aktivit spojených se jménem cestovatele Rudy Švaříčka.

Související projekty: Magický Himálaj, Tajemná Indonésie, Festival GO Kamera, Cestovatelské středy

Marketing, reklamní grafika, webdesign,  SEO a PPC, produkce - Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Kancelář OEAV.CZ je již od roku 1998 přímým zástupcem rakouského alpského svazu Alpenvereinu, vídeňské sekce Edelweiss. Poskytuje kompletní servis spojený se členstvím a pojištěním dnes již pro více než 7 500 registrovaných zákazníků. 

Naše agentura zajišťuje kompletní servis včetně návrhu (a realizace) marketingové a obchodní strategie. 

Unikátní prodejním argumentem je velké množství benefitů a slev, které mohou členové využívat v rámci ročního členského poplatku. 

Cestovní kancelář V-tour - Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Outdoorová cestovní kancelář V-tour patří k nejstarším touroperátorům pro aktivní dovolenou v České republice. Sportovní a outdoorovou dovolenou nabízí již od roku 1991!

Michael Pokorný se aktivně podílí na obchodním a marketingovém konceptu CK V-tour od roku 2010, a tak bylo logickým krokem rozhodnutí svěřit grafické práce našim designérům.  

Spolupracujeme také jako supervize nad PPC kampaněmi, e-mailingem a dalšími marketingovými kanály.

Martin Kučera řeznické potřeby | Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Řeznické potřeby Kučera jsou firmou, která se od svého založení v roce 2004 vypracovala do pozice předního dodavatele nástrojů a potřeb pro zpracovaní masa a dalších potravinářských surovin v České republice.
K hlavním devízám patří výjimečný důraz na kvalitu distribuovaného zboží, dlouhodobá spolupráce se špičkovými výrobci, stálý prodejní tým, pravidelná účast na předváděcích akcích.

Redesign webu ProID+ pro Monet+, Koncepto, marketingová agentura a grafické studio
MONET+, a.s. je trvale lídrem inovací ve světě spolehlivých elektronických plateb a bezpečné digitální identity. Produktový web ProID+ představuje dva typy karet pro bezpečné přihlášení, elektronický podpis a šifrování.
Unijazz - hudební festival Boskovice 2017 | Koncepto, reklamní agentura

Na prvních ročnících festivalu jsem pomáhal jako brigádník, na některých jsem měl příležitost účinkovat, spoustu ročníků jsme si s kolegy užívali coby vášniví posluchači a tanečníci. Vždycky jsme se dobře bavili a pařili až do rána. 

Nyní je nám velkým potěšením podílet se na vizuální podobě propagace pro hudební festival Boskovice 2017. Je to zábavná práce s dobrými lidmi. Děkujeme Unijazzu za zakázku, ke které máme osobní vztah a za to, že festival už čtvrt století pořádá a zodpovědně zde všem slibujeme, že budeme zase pařit až do rána.

Tibor Valter

Office Park Brno | Koncepto, marketingová agentura a grafické studio

Office Park Brno je jedním z našich nejstarších zákazníků – společnost byla založena ve stejném roce jako naše grafické studio Opti-mystic.

Jsme autory názvu, loga, webových stránek a celé marketingové koncepce. Vážíme si podnikatelské serióznosti a otevřenosti, kterou Office Park Brno vnáší do oboru "virtuální sídlo společnosti" a "prodej ready made společností".  Propagace značky je postavena na spojení loga s tváří a osobním přístupem majitelky společnosti.

V praxi se tento přístup ukazuje jako velmi efektivní – obraty Office Parku Brno každoročně stoupají, výborně funguje přirozená „selekce“ zákazníků: nesolidní podnikatelé chodí jinam, odpadají potíže s podvodnými fiktivními firmami.