Módní dílna Habrová
Paní Habrová nás oslovila s tím, že ačkoliv pracuje na velice zajímavých zakázkách pro “lidi z ulice” i pro známé osobnosti, o její práci vlastně nikdo neví.
Dohodli jsme se, že jí pomůžeme vybudovat obchodní značku s cílem zvýšit poptávku a stabilizovat množství zakázek v průběhu celého roku.


Logo a vizuální identita
Už samotná existence loga vytvořeného na jisté profesionální úrovni, je prvním krokem ze tmy.
Protože jsme nechtěli nadměrně zatěžovat rozpočet projektu, navrhli jsme pouze logo bez jakéhokoliv manuálu a dalších souvislostí.
Cenová hladina: do 5 000 Kč


Návrh webu
Dalším krokem byl návrh jednoduché, ale přitom vkusné platformy pro prezentaci krejčovským služeb a referencí. Zvolili jsme nejjednodušší řešení, kterým byl jednorázový nákup wordpressové šablony, její vizuální úprava a naplnění obsahem.
Cenová hladina: do 20 000 Kč


Web je plně responzivní a tak snadno ovladatelný i v mobilu.


Na webových stránkách provozujeme stránku novinek, kde se dočtete o aktuálním dění v dílně a nových látkách. Vybrané novinky mají dlaždice i na hlavní stránce.
Marketing
Zcela nová služba Kurzy šití byla impulzem pro krok směrem k placené propagaci s cílem kurzy představit veřejnosti a vzbudit zájem o účast.
Primárním propagačním kanálem jsou sociální sítě, konkrétně Facebook doplněný newsletterem adresovaným stávajícím zákazníkům. Doplňkem k této on-line propagaci je distribuce letáků na oborových školách.
On-line reklama je průběžně optimalizována, výsledky se dostavují.
Součástí propagace kurzů na Facebooku byla také kampaň na svatební šaty na míru, která se setkala s velkým úspěchem. S relativně malým rozpočtem jsme zněkolikanásobili poptávky po této službě.
Zaslání newsletteru na stávající zákazníky mělo kladnou odezvu zejména na novou kolekci látek, které paní Habrová vozí z Itálie a následně z nich šije oděvy na míru.
Cenová hladina služby: do 5 000 Kč / měsíc