Koncepto reklamní agentura Malá Elektromobilita

Logo a vizuální styl projektu Malá elektromobilita

Ať se nám to líbí nebo ne,  do běžného provozu kolem nás vstupují elektromobily a další dopravní prostředky dobíjené přes elektrickou zásuvku. Logo a vizuální styl našeho dlouhodobého klienta dohání technologický skluz novou podobou, která se jak doufáme co nevidět projeví i návrhu webových stránek a dalších výstupech. 

Původní grafická podoba

Vizuální styl byl zpracován naším studiem při příležitosti prvního elektrowesternového srazu v Boskovicích na podzim roku 2018.

Zpracování loga

Na první pohled je patrné zjednodušení barevnosti z původních tří barev použivaných v názvu projektu na pouhé dvě. Hlavní barvou textu je tmavě modrá, svým kontrastem s podkladem zaručující výbornou čitelnost, doplňuje ji červená v nově doplněném elementu elektrické zástrčky. Tento prvek navíc dává prostor při dalším užití více možnostmi své pozice vůči ústřednímu textu. 

Koncepto reklamní agentura Malá Elektromobilita

Práce s fotografiemi

Základními prvky celkového vizuálního stylu jsou monochromatické fototografie, případně překryté gradientem ze základních barev loga. Stejně dobře může být gradient využit jako podkladová výplň reklamního vizuálu, webových bannerů apod.

Koncepto reklamní agentura Malá Elektromobilita
Koncepto reklamní agentura Malá Elektromobilita

Ilustrace

Elektromobilní občasník

Koncepto mala-elektromobilita
Koncepto mala-elektromobilita
Koncepto mala-elektromobilita

Sociální sítě, newsletter