GO Kamera 2017
20. ročník festivalu GO Kamera 2017 byl opět rekordní. Festival patří ke špičce v České republice. V našem studiu byla navržena vizuální identita následně aplikovaná ve všech klíčových propagačních materiálech. Jako agentura se podílíme nejen na grafických výstupech, ale zajišťujeme také marketingovou komunikaci s publikem na sociálních sítích, v ulicích města Brna i ve významných brněnských institucích a médiích.
Završením týdnů příprav je potom i produkční zajištění festivalu v kongresovém centru BVV Brno.

Tiskoviny pro festival
Přáním a cílem klienta je, aby "Brno bylo v lednu fialové". Stovky plakátů, tisíce letáků, desetitisíce brožur nesou jednotnou vizuální podobu, které dominuje nevídaný turban na hlavě Inda. Autorem fotografie je cestovatel a současně ředitel festivalu GO KAMERA Rudolf Švaříček.










Produkce festivalu GO Kamera 2017
Tradičním místem konání je Kongresové centrum BVV. K náplni naší práce patří ve spolupráci s kolegy z CK Livingstone proměnit interiér funkcionalistické stavby v útulnou cestovatelskou oázu vonící dálkami a dobrodružstvím.
V průběhu festivalu pak Michael Pokorný nese na bedrech odpovědnost za dění ve foyer - tedy výstavami, prodejními stánky, prodejem vstupenek, účinkujícími a hosty festivalu.
Samostatnou kapitolou je fotodokumentace dění v hlavním sále a k tomu 1000 a jedna maličkost provázející 4 denní maraton přednášek a besed propojený s veletrhem GO a Regiontour.

Fotografie pořízené v průběhu festivalu GO Kamera 2017
Kongresové centrum BVV