Tato lehce extrémní akce organizovaná minimalisticky v pořadatelsky značně nepříznivých podmínkách je důkazem, jak rádi vytáhneme ruce z klávesnice a pustíme se do realizace jakéhokoliv podniku.
Autorem myšlenky i hlavním organizátorem všech uplynulých ročníků je Michael Pokorný říká: „Dokud se budeme v cíli každého ročníku dívat do radostí rozzářených očí zcela vyčerpaných závodníků, neměli bychom mít problém s naší motivací se zase znovu pustit do organizačního maratonu“.
Z pohledu marketingu a logistiky není u podobných závodů cílem zdaleka jen účinná a zajímavá propagace. Za organizací se mimo jiné skrývá především řada jednání se sponzory a partnery, budování komunity příznivců na sociálních sítích, evidence závodníků, ekonomika závodu, zajištění tratě včetně nezbytné komunikace s úřady, zajištění zdravotnického dohledu, instalace zázemí organizačního týmu, instalace reklamních nosičů partnerů závodu, realizace a zpracování fotografické dokumentace, publikování výsledků…
Důkladné plánování je v tomto případě výhodou. Co se v Brně nenaloží, na hřebeni hor už neseženeme.
Kompletní informace k nejbližšímu ročníku i archiv fotografií prezentujeme na webových stránkách jak jinak, než z naší dílny.
www.jesenicka24.cz