Koncepto reklamní agentura a grafické studio

Festival GO Kamera 2019

Citace ze závěrečné zprávy festivalu, slovy Rudy Švaříčka: "GO KAMERA překročila hranice obvyklých cestovatelských promítání propagující destinace. S lékaři jsme léčili v Kurdistánu, stavěli Sluneční školu v Himálaji, s kosmonauty NASA propojovali dobu kamennou Nové Guineje, pomáhali v Afghánistánu, stavěli nemocnici v Pákistánu, školu za pomoci koloběžky Dobroběžky v Bangladéši, navštívili protialkoholní léčebnu…i šplhali na nejtěžší vrcholy planety!"

Aby byl festival vidět

Festival, respektive jeho atmosféru, vytváří publikum. I přesto, že GO Kamera má za sebou více než dvacetiletou historii, propagaci není radno podcenit. Její těžiště se přesouvá na sociální sítě, ale bez plakátů, bildboardů, bannerů a zejména festivalového buletinu si akci tohoto formátu neumíme představit. Brno bylo letos zelené.