Koncepto Marketingová agentura a grafické studio COP

COP – redesing loga a vizuálního stylu

Společnost Centrum outdoorových programů (zkráceně COP) během 25 let existence realizovala tisíce programů a prázdninových táborů pro žáky základních a středních škol i prázdninových i vzdělávacích akcí pro pedagogické pracovníky. V pestré nabídce zážitkových aktivit si na své přijdou i firemní kolektivy i zájemci z řad veřejnosti.

Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů
Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů

Hravý vizuál plný barev

Veškeré aktivity a zážitkové programy se odehrávají v přírodě. Základní elementy, tedy slunce – voda – kopce ve zjednodušené podobě tvoří také základní prvky redesignované postavičky v logu.

Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů
Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů
Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů

OUTDOOR & TRAVEL

Rok 2020 byl pro subjekty v cestovním ruchu katastrofou. Trh opustily desítky cestovních kanceláří. Jednou z mála, které nově žádaly o koncesní listinu byla COP TRAVEL.

Klíčové vizuály

Vizí Centra outdoorových programů je poskytovat svým klientům netradiční a ojedinělé zážitky v rámci pečlivě připravených programů v několika rekreačních areálech na Vysočině a prověřených lokalitách ve Slovinsku.

Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů
Koncepto marketing a design COP Centrum outdoorových programů

Webové stránky

Poptávka webu pro novou cestovní kancelář odstartovala celý proces redesignu vizuální identity Centra outdoorových programů.

SOUVISEJÍCÍ PRÁCE