CK Livingstone
Na českém trhu zaujímá CK Livingstone v nabídce mimoevropských destinací přední postavení. Filozofie firmy se naprosto vymyká standardním cestovním kancelářím, marketingová strategie je zcela originální.
Mimo atraktivních zájezdů podpoře značky slouží i velkolepé výstavní projekty, cestovatelské festivaly a celá řada aktivit spojených se jménem cestovatele Rudy Švaříčka.
Související projekty: Magický Himálaj, Tajemná Indonésie, Festival GO Kamera, Cestovatelské středy
Realizace 01/12/2013 – dosud

Redesign katalogu zájezdů 2018
V roce 2017 CK Livingstone redesignovala logo a webové stránky. Naše studio bylo osloveno modernizací tištěného katalogu.
Jeho dosavadní podoba přetrvala takřka 10 let. To znamená, že velká část kancelářského týmu ani jinou verzi nepamatuje, a jak to v podobných situacích bývá, odvaha změnit zažitou podobu se hledala dlouho. Ovšem rozdíl v úrovni grafického zpracování ve srovnání s konkurenci začínal být natolik markantní, až nezbylo než se pustit do práce.

Obálka je naprosto zásadní.
Tato minimalistická verze sklidila ve srovnání s verzemi z předchozích let nadšení.
Očím nazdobené krasavice neuniknete!

Zprvu panovalo přesvědčení, že na vnitřních stranách prezentujících zájezdy vlastně „nic“ nového vymyslet nelze. Limitujícím faktorem totiž byla délka textů.
Dali jsme si za cíl zlepšit přehlednost, čitelnost a maximálně povýšit estetickou úroveň.
Takže šlo především zjednodušování a čištění.
Typografii jsme se sice snažili podřídit grafice nového webu, ale pro odstavcové texty jsme byli nuceni zvolit jiné, na šířku úspornější písmo.
Odstranili jsme podbarvení stránek, čímž se zlepšila čitelnost a lépe vynikly fotografie.

Veškeré technické informace jsme agregovali na jedno místo, pro odlišení kontinentů a typu zájezdů jsme použili pouze jednu barvu a infografiku, se kterou se pracuje také na webových stránkách.
Jednoduchou modernizací prošly také orientační mapky.
Velikost ani pozice všech objektů (především fotografií) není fixní. Podle délky textů můžeme pracovat s jejich počtem i velikostí.
Toto ocenil zejména klient, protože autoři nebyli nuceni ohýbat své dílo do rigidní šablony, ale naopak se layout stránky flexibilně přizpůsobil množství informací.

A takto pokračujeme v sadě obálek...

Motiv obálky katalogu pro sezónu 2019

Výstavní projekty
Magický Himálaj
Magický Himálaj je největší autorská výstava svého druhu ve Střední Evropě. Je obrazem 27 let putování cestovatele Rudolfa Švaříčka do oblasti Himálaje. Během roku 2017 byly tisíce exponátů instalovány ve třech podlažích Technického muzea v Brně (případová studie) Návštěvníci měli možnost si projít příběhem nejvyšších hor planety a exotických zemí v jeho podhůří. Při zajištění propagace a produkce se ke slovu dostal každý člen našeho týmu. Výstava je putovní, v našem studiu byla navržena také microsite prezentující tento výstavní projekt v dané lokaci.
Tajemná Indonésie
Projekt Tajemná Indonésie prezentuje historické materiály největších "es" cestování: dvojice Jiří Hanzelka, Miroslav Zikmund a Miloslav Stingl. Přináší také rozsáhlé výsledky práce Rudolfa Švaříčka, který se věnuje neznámým etnikům a dobrodružným výkonům v nitru ostrova. Kostru vizuálního stylu výstavy jsme převzali od klienta na začátku roku 2014. Za použití daných fotografií a barev jsme provedli "přijatelný" facelift propagace při zachování její podstaty (viz samostatná prezentace). Výstava putuje po České republice, instalace je vždy na několik měsíců. Proto web i tiskoviny musí umět reflektovat změnu lokality.
Festivaly a cestovatelské večery
GO KAMERA
propagace a eventová produkce cestovatelského festivalu
spolupráce na ročnících 2014 - 2015 - 2016 - 2017 - 2018 - 2019 - 2020 (viz případová studie)
Festival patří ke špičce v České republice. V našem studiu byla navržena vizuální identita následně aplikovaná ve všech klíčových propagačních materiálech. Jako agentura se podílíme nejen na grafických výstupech, ale zajišťujeme také marketingovou komunikaci s publikem na sociálních sítích, v ulicích města Brna i ve významných brněnských institucích a médiích.
Završením týdnů příprav je potom i produkční zajištění festivalu v kongresovém centru BVV Brno.
CESTOVATELSKÉ STŘEDY V NÁRODNÍM MUZEU
Cestovatelské středy v Národním muzeu jsou unikátním projektem CK Livingstone. V moderovaných besedách cestovatel Ruda Švaříček představuje zajímavé osobnosti v atraktivním prostředí NM. Večery mají příjemnou atmosféru, chvíle zde bývají výjimečné. Webové stránky v roce 2014 pro tento projekt byly vůbec prvním společným dílem. Od roku 2014, kdy byly spuštěny, prošly řadou úprav. Na web navazují další grafické práce a on-line marketing.
CESTOVATELSKÉ ČTVRTKY V DIVADLE HUSA NA PROVÁZKU
I v Brně se stále něco děje. Ve spolupráci s divadlem DHNP probíhají během zimy již po dlouhá léta tradiční cestovatelské večery. K jejich propagaci pochopitelně patří plakáty, letáky a čím dál důležitější sociální sítě.
