CK Livingstone
Na českém trhu zaujímá CK Livingstone v nabídce mimoevropských destinací přední postavení. Filozofie firmy se naprosto vymyká standardním cestovním kancelářím, marketingová strategie je zcela originální. Mimo atraktivních zájezdů podpoře značky slouží i velkolepé výstavní projekty, cestovatelské festivaly a celá řada aktivit spojených se jménem cestovatele Rudy Švaříčka.
Související projekty: Magický Himálaj, Tajemná Indonésie, Festival GO Kamera, Cestovatelské středy
Poskytnuté služby

Redesign katalogu zájezdů 2018
V roce 2017 CK Livingstone redesignovala logo a webové stránky. Naše studio bylo osloveno modernizací tištěného katalogu.
Jeho dosavadní podoba přetrvala takřka 10 let. To znamená, že velká část kancelářského týmu ani jinou verzi nepamatuje, a jak to v podobných situacích bývá, odvaha změnit zažitou podobu se hledala dlouho. Ovšem rozdíl v úrovni grafického zpracování ve srovnání s konkurenci začínal být natolik markantní, až nezbylo než se pustit do práce.

Obálka je naprosto zásadní.
Tato minimalistická verze sklidila ve srovnání s verzemi z předchozích let nadšení.
Očím nazdobené krasavice neuniknete!


Zprvu panovalo přesvědčení, že na vnitřních stranách prezentujících zájezdy vlastně „nic“ nového vymyslet nelze. Limitujícím faktorem totiž byla délka textů.
Dali jsme si za cíl zlepšit přehlednost, čitelnost a maximálně povýšit estetickou úroveň.
Takže šlo především zjednodušování a čištění.

Typografii jsme se sice snažili podřídit grafice nového webu, ale pro odstavcové texty jsme byli nuceni zvolit jiné, na šířku úspornější písmo.
Odstranili jsme podbarvení stránek, čímž se zlepšila čitelnost a lépe vynikly fotografie.

Veškeré technické informace jsme agregovali na jedno místo, pro odlišení kontinentů a typu zájezdů jsme použili pouze jednu barvu a infografiku, se kterou se pracuje také na webových stránkách.
Jednoduchou modernizací prošly také orientační mapky.

Velikost ani pozice všech objektů (především fotografií) není fixní. Podle délky textů můžeme pracovat s jejich počtem i velikostí.
Toto ocenil zejména klient, protože autoři nebyli nuceni ohýbat své dílo do rigidní šablony, ale naopak se layout stránky flexibilně přizpůsobil množství informací .
